Назад към продуктите

Общи бизнес условия

Общи условия за работа на онлайн магазин “eShopyGo”

  1. ВЪВЕДЕНИЕ

Общите условия за работа на онлайн магазин “eShopyGo” (наричани по-долу: Правила и условия за работа) са изготвени в съответствие със Закона за защита на потребителите (ЗВПот), Закона за защита на личните данни (ЗВОП-1), Закона за електронните съобщения (ЗЕКом). -1 ) и Закона за електронния бизнес на пазара (ZEPT), въз основа на препоръките на Търговската камара на Словения и международните кодекси за интернет и електронен бизнес.

Общите условия за търговска дейност регламентират работата на онлайн магазина [www.etrgovinica.si/esgbg] (наричан по-долу “онлайн магазин”), управляван от [MS UP d.o.o., Pod Pogovco 3, 4294 Križe, телефон: +35924929282, Общите условия за търговска дейност регламентират работата на онлайн магазина [www.etrgovinica.si/esgbg] (наричан по-долу “онлайн магазин”), управляван от [MS UP d.o.o., Pod Pogovco 3, 4294 Križe, телефон: +35924929282, [email protected], рег. номер: 8866627000, данъчен номер: SI93087152] (наричано по-долу „търговец“), правата и задълженията на оферентите и посетителите (наричани по-долу „потребител“) на електронния магазин и потребители, които извършват покупка чрез онлайн магазините (наричани по-долу „клиент“). Потребителят и клиентът се различават по това, че клиентът сключва договор за продажба с търговеца, докато потребителят не го прави. Клиентът също е потребител, а потребителят не е непременно клиент., рег. номер: 8866627000, данъчен номер: SI93087152] (наричано по-долу „търговец“), правата и задълженията на оферентите и посетителите (наричани по-долу „потребител“) на електронния магазин и потребители, които извършват покупка чрез онлайн магазините (наричани по-долу „клиент“). Потребителят и клиентът се различават по това, че клиентът сключва договор за продажба с търговеца, докато потребителят не го прави. Клиентът също е потребител, а потребителят не е непременно клиент.

Общите условия определят дейността на онлайн магазина, правата и задълженията на потребителите, клиентите и онлайн магазина и уреждат търговските взаимоотношения между търговеца и клиента.

Клиентът е обвързан от Общите условия, валидни към момента на покупка (изпращане на онлайн поръчка). При извършване на поръчка, клиентът е специално предупреден за Общите условия и потвърждава запознаването си с тях с извършване на поръчката. Покупките в онлайн магазина са възможни и без предварителна регистрация.

Стоките, продавани от онлайн магазина са индивидуални продукти, артикули и услуги. По-нататък името на стоките се отнася до всичко изброено по-горе.

  1. НАЛИЧНОСТ НА ИНФОРМАЦИЯ

Търговецът се задължава да бъде на разположение на потребителя и клиента по всяко време:

– информация за самоличността на търговеца (име и седалище на търговеца и управителя на онлайн магазина, данъчен и идентификационен номер на търговеца и управителя на онлайн магазина);

–информация за данни за контакт, които позволяват на потребителя и клиента да комуникират бързо и ефективно с търговеца (електронен адрес и телефонен номер на търговеца);

– информация относно съществените характеристики на стоките на онлайн магазина, включително следпродажбено обслужване и гаранции;

– информация за наличността на стоките на онлайн магазина, която следва да бъде налична в разумен срок;

– информация за наличността и времето за доставка на стоките, за което потребителят или клиентът се уведомява всеки път по имейл;

– информация за условията за доставка на стоки или изпълнение на услугата на онлайн магазина, както и най-малко за възможните начини, места и срокове за доставка на стоки и услуги;

– информация за всички цени на стоките, ясно и недвусмислено определени чрез представяне на ценова структура, като цената на стоките се състои от нетната цена на стоките, евентуални данъци, разходи за доставка и други такси;

– информация за възможните методи на плащане;

– информация за времевата валидност на офертата от онлайн магазина;

– информация за сроковете, в които все още е възможно да се откаже от договора и условията за отказ и всички разходи, направени от търговеца и/или клиента;

– информация за възможността за връщане на стоката или отказ от услугата на онлайн магазина и за разходите за такова връщане или отказ, направени от търговеца и/или клиента;

– информация за процедурата по рекламация на клиенти и информация за лице за контакт на търговеца за контакти с клиенти.

  1. ДАННИ ЗА ВПИСВАНЕ В РЕГИСТЪРА

Име на фирмата: MS UP d.o.o.

Седалище: Pod Pogovco 3, 4294 Križe

Идентификационен номер: 8866627000

Данъчен номер: SI93087152

Данъкоплатец: ДА

Записване в регистриращия орган: 6 май 2021 г

SKD: G47.910 – Търговия на дребно по пощата или интернет

4. РАЗЛИКАТА МЕЖДУ ПОТРЕБИТЕЛИ И СТОПАНСКИ СУБЕКТИ

Потребители и клиенти на онлайн магазина могат да бъдат физически и юридически лица. Онлайн магазинът и физическите лица уреждат взаимните си задължения с настоящите Правила за търговия. Онлайн магазин и юридическо или физическо лице, извършващо доходоносна дейност, уреждат взаимните си задължения в договор, в който определят общите и специални условия за сътрудничество. Когато поръчка се изпълнява от юридическо или физическо лице, извършващо доходна дейност, независимо от правно-организационната му форма или собственост, разпоредбите на Закона за защита на потребителите се прилагат за него само в случаите, когато това е изрично посочено в закон.

Пазаруването в онлайн магазина за физически лица е възможно при всяка покупка без регистрация. С натискане на „Добави в кошницата“ потребителят и клиентът, който е физическо лице, потвърждава и гарантира, че е навършил 18 години и че не е лишен от дееспособност.

Покупка в онлайн магазин за лица, извършващи доходоносна дейност, е възможна, когато търговецът и клиентът сключат договор за покупко-продажба, в който основно определят общите и специалните условия за бизнес, но не изключително, по отношение на:

  • метод на плащане
    • наложен платеж (прилагат се законови ограничения за плащане в брой),
    • чрез плащане по сметка на продавача по оферта или предварителна фактура,
    • разсрочено плащане за юридически лица с подходяща кредитоспособност;
  • се отказва от договора
  • връщане на продукт.
  1. НАЛИЧНОСТ НА СТОКИ И УСЛУГИ

Пазаруването в онлайн магазина се извършва на словенски език 24 часа в денонощието и 7 дни в седмицата. Потребителят избира и поръчва стоки от списъка със стоки в онлайн магазина. Поради естеството на онлайн бизнеса предлагането и наличността на стоките в онлайн магазина се променят и актуализират често и бързо, поради което са възможни грешки. За предлаганите стоки в онлайн магазина са посочени наличности. Въпреки редовното актуализиране на складовите наличности, търговецът не изключва възможността за грешки. Търговецът не носи отговорност за щети, причинени от подобни грешки. С цел отстраняване на възникналите грешки във възможно най-кратък срок, търговецът моли потребителя да го информира за тях на имейл или на посочения в сайта телефон. Въпреки редовните актуализации на борсата, търговецът не изключва възможността наличностите в периодите между отделните актуализации на борсата да не са същите като реалните. С цел възможно най-бързо актуализиране на състоянието на наличностите, търговецът моли потребителя да го информира за тях на имейл или на посочения в сайта телефон.

  1. ЦЕНИ НА СТОКИ И УСЛУГИ

Цените в онлайн магазина са представени като онлайн цени. Онлайн цената е цената, която се отнася за онлайн покупки в рамките на предлаганите опции за плащане. Всички цени в онлайн магазина са изразени в евро (EUR) и включват ДДС, с изключение на стоките, за които изрично е посочено друго. По същия начин, преди покупката, потребителят и купувачът имат на разположение структурата на онлайн цената, която обяснява от кои артикули се състои онлайн цената. Онлайн цената се състои от нетната цена на стоките, данъци, разходи за доставка и всички други такси. Разходите за доставка и всички други разходи се посочват при изчисляване на стойността на поръчката преди електронното потвърждение на поръчката и след това във фактурата. Онлайн цените са валидни към момента на изпращане на поръчката и нямат предварително определена валидност, поради което са валидни до промяна по всяко време. Специалните цени в онлайн магазина са отбелязани. Интернет цените също се формират на база специални и промоционални цени. Промоционална цена е намалена редовна интернет цена, на която представените стоки се продават за определен или неопределен период от време. Промоционалната цена е и т.нар джакпот-цена, която позволява на купувача на стоки или услуги на уебсайта в първите два часа след успешното закупуване на стоки или услуги на онлайн цена да закупи друга защита на стоки или услуги на промоционалната „джакпот цена“ от 9,99 евро.Предлагането на стоки и услуги на “джакпот цена” се променя, промените са в домейна на онлайн магазина “eShopyGo”. Отмяната на поръчката на оригинални стоки и услуги, така че клиентът да купува само стоки и услуги на “джакпот цена” не е възможна, необходимо условие за закупуване на стоки и услуги на “джакпот цена” е първоначалната покупка на стоки и услуги на редовна онлайн цена. Тази (първоначална) покупка предоставя на потребителя/клиента допълнителна възможност и удобство за добавяне на допълнителни стоки или услуги към пазарската количка на намалена „джакпот цена“ в допълнение към основната поръчка или покупка. Онлайн цените на стоките в онлайн магазина могат да се променят. Въпреки усилията за предоставяне на актуална и точна информация, онлайн информацията за цените може да е неточна. С цел възможно най-бързо отстраняване на подобни грешки, търговецът моли потребителят или клиентът да го информира за тях на имейл или на посочения в сайта телефон. В случай, че онлайн цената се промени по време на обработката на поръчката (от момента на изпращане на поръчката до потвърждението на поръчката), търговецът а) ще уведоми клиента и ще го информира за новите онлайн цени, а клиентът в такъв случай има възможност да промени поръчката, частично или изцяло да отмени или потвърди поръчката на нови цени и б) да даде възможност на клиента да се откаже от покупката и в същото време да му предложи решение, което ще бъде от взаимна полза и удовлетворение.

  1. НАЧИНИ ЗА ПЛАЩАНЕ

Търговецът разрешава следните методи за плащане на стоки и услуги от онлайн магазина:

  • чрез плащане или кредитна карта MasterCard, Visa/Visa Electron,
  • чрез плащане по сметка на търговеца по оферта или проформа фактура,
  • наложен платеж.

При плащане с дебитна или кредитна карта важат и следните условия:

  • платецът и собственикът на дебитната или кредитната карта трябва да са едно и също лице,

• след потвърждение за получаване на поръчката не е възможно да се променя съдържанието на поръчката или крайната сума на поръчката, освен в изключителни случаи, съгласувани с търговеца.

При наложен платеж клиентът поема разходите в размер, показан му от търговеца преди поръчката.

В момента на покупката търговецът издава фактура на клиента на постоянен носител.

  1. ГАРАНЦИЯ

Стоката е с гаранция, ако е посочена в гаранционния лист или във фактурата, където е посочен и гаранционният срок. Гаранцията е валидна при спазване на инструкциите в гаранционния лист и представяне на фактура. Информация за гаранцията е посочена и на страницата с представянето на стоките. Ако няма информация за гаранцията, продуктът няма гаранция или информацията в момента е неизвестна. В този случай купувачът или потребителят може да се свърже с търговеца, който ще му предостави актуална информация за наличието и условията на гаранцията.

  1. ПОЛУЧАВАНЕ НА ВЪРНАТИ АРТИКУЛИ ОТ ОБРАБОТКА

Купувачът е длъжен да приеме предадените на търговеца стоки за гаранционна или друга обработка след приключване на обработката. Стоката ще бъде върната на клиента на адреса за доставка. Търговецът изпраща уведомление до клиента за връщане на стоката от обработка и го кани да вземе стоката. Купувачът е длъжен да получи стоката в рамките на 14 дни от датата на уведомлението.

Ако купувачът не вземе стоката в посочения срок, тя се предава на търговеца за съхранение. Търговецът съхранява артикула в склада си до 6 месеца от датата на уведомлението. През този период търговецът има право на обезщетение за всички складови разходи и право на обезщетение за всички разходи, необходими за поддръжката на стоката.

След изтичане на 6 месеца от датата на уведомлението, търговецът може да продаде стоките чрез своя онлайн магазин и да преведе сумата на покупната цена след приспадане на разходите за продажба и други разходи на купувача. В случай, че стойността на стоката е незначителна, т.е. когато онлайн цената не надвишава 22 евро с ДДС, търговецът може да я дари за благотворителност и в този случай купувачът не е длъжен да възстановява сумата. Петнадесет дни преди изтичане на шестмесечния срок за съхранение, търговецът уведомява купувача за планираната продажба или подаряване на стоката, а след продажбата – за постигнатата цена и размера на разходите, и плащане на остатъка от покупната цена на транзакционна сметка на купувача.

  1. ОГРАНИЧАВАНЕ НА ОТГОВОРНОСТТА

Търговецът не носи отговорност за последиците от използването на закупени от онлайн магазина стоки, които са резултат от употреба, неспазваща инструкциите за употреба на тези стоки. Търговецът не носи отговорност за смущения по време на предоставяне на услугата, които са резултат от поведението на клиента или доставчика на инфраструктурата, използваща услугата на онлайн магазина. Търговецът работи в съответствие с действащото законодателство и се грижи за клиентите по всяко време. При евентуални спорове се застъпва за мирно разрешаване. Всички евентуални оплаквания клиентът може да отправи на публикуваните контакти. През цялото време търговецът се стреми да предостави подходящ нагледен материал, описание и инструкции за продуктите. Снимки на продукти в онлайн магазина са снимки на същите, които се продават на клиента. Търговецът набавя стоки от различни доставчици, поради което са възможни незначителни отклонения в опаковката или външния вид на продукта. Тези отклонения по никакъв начин не засягат качеството или функционалността на продукта. Клиентите могат да алармират търговеца по всяко време за възможни грешки. Преди употреба, клиентът трябва да прочете и следва инструкциите, приложени към конкретния продукт. Преди употреба всеки артикул трябва да бъде тестван по безопасен начин. Ако клиентът не е напълно сигурен как да изпробва продукта, ние го съветваме да не използва продукта, да уведоми търговеца за проблема или да го върне. Търговецът и/или лицето, за което търговецът носи отговорност, носи отговорност за всички щети, причинени от един от тях умишлено или по небрежност, както и за всякакви гаранционни претенции, произтичащи от материални дефекти, правни грешки или гаранция (ако има такава). ), но не поема отговорност за преки или косвени щети в резултат на използването на продукта извън горните задължения, независимо дали клиентът е използвал продукта правилно или трета страна. Този отказ е в сила в максималната степен, разрешена от закона. В случай на иск за щети, предявен на търговеца, търговецът ограничава отговорността си за щети до три пъти продажната стойност на стоките, освен ако такова ограничение би било явно непропорционално на причинените щети.

11. БИСКВИТКИ

Бисквитката е кратък текст, който уебсайтът изпраща на браузъра при посещение на уебсайта, на който работи онлайн магазинът. С помощта на бисквитки уебсайтът разпознава и запомня информация за посещението на уебсайта и предоставя на посетителя по-достъпна и проста интернет услуга. С помощта на бисквитки търговецът коригира съдържанието на уебсайта, запомня предпочитанията на посетителите и записва посещенията на уебсайта или онлайн магазина. Разглеждането на онлайн магазина за бисквитки е по-приятно, по-бързо и по-ефективно. В началото на посещението на уебсайта или магазина, всеки посетител получава бисквитка за идентификация и проследяване на пазарската количка. Онлайн магазинът може да съхранява и други бисквитки на компютъра на посетителя, които имат за цел да предоставят информация за работата и промоциите и събитията, провеждани в онлайн магазина. Всички бисквитки се намират на https://etrgovinica.si/esgbg/piskotki/.

12. ПОВЕРИТЕЛНОСТ И СИГУРНОСТ

Търговецът се задължава да обработва събраните данни на потребители и клиенти изключително за целите на функционирането на онлайн магазина и няма да ги преотстъпва на трети лица, освен в случаите, когато има правно основание за подобно поведение, например при съмнение за онлайн измама. Всеки потребител и клиент на сайта дава изричното си съгласие за съхранение и обработка на лични данни за целите на изпълнение на поръчката и комуникацията, свързана с поръчката.

Ако потребителят е дал изрично разрешение за обработка на данни за целите на директния маркетинг и проучване на покупателните навици, тези данни могат да се използват и за тези цели.

Търговецът съхранява IP адресите на всички посетители на онлайн магазина за определен период от две години, а за регистрираните потребители всички задължителни и незадължителни данни, които са въвели при регистрацията. Освен това търговецът запазва:

  • адреси за доставка на стоки и услуги
  • имейл адреси на клиенти
  • страната на пребиваване на регистрирания потребител
  • час и дата на регистрация и
  • архива на комуникацията между търговеца и регистрирания потребител.

Ние изпращаме само данните на услугата за доставка, необходими за доставка, като например:

  • име и фамилия на клиента
  • адрес за доставка на клиента и
  • Телефон за връзка.

Потребителят или клиентът също е отговорен за защитата на личните данни. Търговецът може да използва данните в анонимизиран и консолидиран вид за целите на статистически анализ и оптимизация на онлайн магазина. Търговецът разполага с изградена система за информационна сигурност, която включва технически, процедурни и организационни мерки.

Търговецът на онлайн магазина не приема поръчки от лице, за което знае или подозира, че е дете, без изричното разрешение на родител или настойник. Търговецът в онлайн магазина не предлага безплатен достъп до вредни за деца стоки. Търговецът няма да приема никакви лични данни, свързани с деца, без изричното разрешение на родителите или настойниците, нито ще предоставя информация, получена от деца, на трети лица, различни от родители или настойници. Всяка комуникация, насочена към деца, ще бъде подходяща за възрастта и няма да използва детското доверие, липса на опит или чувство за лоялност.

Цялата друга информация относно защитата на личните данни можете да намерите в документа, публикуван на сайта на “eShopyGo” под заглавие Политика за поверителност.

13. СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР ЗА ПРОДАЖБА

Договорът за покупко-продажба между търговеца и клиента в онлайн магазина е сключен в момента, в който търговецът изпрати на клиента имейл за статуса на неговата поръчка със заглавие: Потвърждение за получаване на поръчка. От този момент нататък всички цени и други условия са фиксирани и валидни за търговеца и клиента. Този имейл не е потвърждение, че стоките са на склад или че изпращането на стоките е започнало, а само уведомление до клиента, че търговецът е получил поръчката и че процесът на проверка на наличността на стоките е приключил започна. Клиентът е лицето, което разполага с информацията, посочена при изпращане на поръчката. Не е възможно да промените клиентските данни по-късно. Договорът за покупко-продажба (т.е. първото електронно съобщение за статуса на поръчката) се съхранява в електронен вид на сървъра на търговеца и е достъпен за клиента, който е регистриран потребител по всяко време в неговия потребителски профил (МОЯТ АКАУНТ).

След проверка на наличността, търговецът изпраща на клиента потвърждение на поръчката с линк в имейла с информация за срок и доставка. Търговецът подготвя и изпраща поръчаните продукти в уговорения срок, като уведомява за това клиента по имейл. В имейла продавачът също така информира клиента за политиката за връщане на продукти и го информира за лицата за контакт в случай на рекламация или забавяне на доставката.

След доставката на поръчаните артикули, търговецът изпраща на клиента фактура в pdf формат на имейл адреса на клиента или се доставя разпечатана фактура, прикачена към артикулите. При лично вземане на пункта за получаване, клиентът получава разпечатана касова бележка за закупените артикули при получаване. Фактурата съдържа разбивка на цената и всички разходи, свързани с покупката, както и уведомление за правото на отказ от договора.

Клиентът е длъжен да провери верността на данните преди изпращане на поръчката. Не вземаме под внимание последващи рекламации относно коректността на издадените фактури.

Ако сумата за направената от купувача поръчка не постъпи по сметката на търговеца в рамките на 7 работни дни (по банков път), поръчката се счита за анулирана от страна на продавача и договорът за покупка през онлайн магазина се прекратява.

14. ПРОЦЕДУРА ЗА ПОКУПКА

Потребителят избира стоки и услуги и ги поставя в пазарската количка. След като бъде избран, той може да прегледа кошницата, преди да направи поръчка и да промени количеството на стоките и услугите в кошницата или да премахне определена стока или услуга от кошницата. Потребителят избира начин на плащане и адрес за доставка и изпраща поръчката. По време на процеса на покупка, потребителят има възможност да предостави и друга информация за контакт, освен имейл адреса на онлайн магазин “eShopyGo”, ако желае да бъде информиран за следващи кампании, промоции, проучвания и събития, организирани от онлайн магазин “eShopyGo”, а именно чрез текстови съобщения и/или във viber акаунта на потребителя. В съответствие с документа за защита и обработка на личните данни, онлайн магазин “eShopyGo” осигурява най-голямо внимание при управлението и съхранението на личните данни на потребителя. Повече информация за целта на събиране на лични данни можете да намерите в документа за защита и обработка на личните данни на онлайн магазин “eShopyGo”.

След изпращане на поръчката, потребителят получава уведомление по имейл, че поръчката е приета в информационната система на търговеца. Състоянието на такава поръчка е „поръчката е приета“ или „предварителна поръчка“ и не задължава търговеца да предостави поръчаните продукти, докато такава поръчка не бъде потвърдена от търговеца. Потребителят може да анулира поръчката в рамките на два часа от потвърждението за приемане на поръчката. Ако потребителят не анулира поръчката, тя преминава в по-нататъшна обработка. Търговецът преглежда поръчката, проверява наличността на поръчаните продукти и потвърждава поръчката или я отказва с причина. За да провери информацията или да се увери в точността на доставката, търговецът може да се обади на клиента на неговия телефон за контакт или да се свърже с него по имейл. Когато става въпрос за стоки, които търговецът не разполага с наличност, това зависи единствено от доставката от доставчика и времето, в което отделният доставчик може да достави стоката на търговеца. Търговецът уведомява клиента за доставката на стоката по имейл. Ако времето за доставка е твърде дълго и купувачът не иска да чака, купувачът може да информира търговеца. Тези стоки ще бъдат премахнати от поръчката и сумата на евентуалното плащане ще бъде върната на купувача, а купувачът ще достави или отмени останалите продукти от поръчката по избор на купувача.

Договорът за покупка на поръчаните продукти между купувача и продавача се сключва неотменимо с потвърждението за получаване на поръчката от търговеца, тоест когато търговецът изпрати на купувача имейл за статуса на неговата поръчка, който съдържа потвърждение за получаване на поръчката.

За поръчки, които се отклоняват от средните поръчки на търговеца или търговецът подозира, че има съмнение за злоупотреба, търговецът си запазва правото да се свърже с потенциалния клиент и да провери поръчката преди сключване на договора и при необходимост да поиска друг метод на плащане от избор на предоставени начини на плащане или отхвърляне на поръчката изцяло или частично.

Търговецът не носи отговорност за щети, причинени от по-дълги срокове за доставка или липса на стоки, които търговецът не разполага в наличност в собствен склад.

15. ДОСТАВКА

Търговецът се задължава всяка поръчка да бъде обработена до 2 работни дни от плащането. В случай, че това не е възможно по някаква причина, търговецът ще информира клиента.

Търговецът подготвя стоките, изпраща ги на избрания от купувача адрес за доставка и го уведомява за това по имейл. Той също така инструктира клиента относно процедурите за връщане, забавяне на доставката и рекламации.

Фирмата позволява доставка само по пощата (HR post).

След подготовката на стоките, търговецът ги изпраща по пощата за доставка. Доставената стока може да се забави в избрания от клиента срок, тъй като доставката се извършва от външен партньор. В случай на неправилен срок на доставка, клиентът може да подаде рекламация в пощата (HR post).

Купувачът или адресатът е длъжен да провери количеството и качеството на стоката след получаване. Купувачът или получателят изрично се задължава, поради по-късна доставка на стоката или различен начин на доставка на стоката, да се откаже от други начини за възстановяване на направените разходи, платената покупна цена и платените разходи за доставка на стоката, като напр. например искове за обезщетение под формата на граждански искове и други подобни, но си запазва всички останали минимални права в съответствие с разпоредбите на членове 23 и 24 от Закона за защита на потребителите.

16. ПРАВО НА КУПУВАЧА ДА СЕ ОТКАЖЕ ОТ ДОГОВОРА

Купувачът има право да уведоми търговеца на имейл адрес [email protected] в срок до 15 дни от деня на получаване на поръчаната стока, че се отказва от договора за покупка, без да посочва причината за това решение. . За момент на отказ от договора се счита денят и часът на получаване на съобщението на горепосочения електронен адрес за отказ от договора. Датата на връщане на стоките е денят, в който стоките са изпратени на търговеца. Стоката трябва да бъде върната на търговеца не по-късно от 14 дни след подаване на уведомлението за отказ от покупката. За уведомление за отказ се счита връщането на закупената стока на търговеца в срока за отказ от договора за покупко-продажба. Единственият разход за купувача при отказ от договора за продажба е разходът за връщане на стоката на търговеца. Това е единственият разход за клиента при отказ от договора за покупко-продажба и се калкулира по ценовата листа на доставката и зависи от вида на пратката.

За отказ от договора е необходимо да подадете заявка на онлайн линка и да разпечатате документа и да го приложите към пратката:

Онлайн линк за подаване на заявка: https://msup.si/returns/?lang=bg

Потребителят връща стоката на адрес:

EXPEDICO/SPEEDY AD – MS UP. d.o.o.
bul. VASIL LEVSKI 61, BIVSH ZAVOD NA ZST
2700 Blagojevgrad
Bulgaria

Стоките, върнати от клиента, трябва да бъдат неувредени и в същото количество, както при получаването на стоките от клиента, освен ако стоките не са унищожени, повредени, изгубени или количеството на стоките е намаляло без отговорността на клиента.

В случай, че купувачът използва между приемането и връщането на стоката поради отказ от договора, търговецът има право да предяви рекламация от купувача за връщане на намалената стойност на стоката поради употребата на купувача. Клиентът няма право да връща стоки, които не са подходящи за връщане поради здравословни или хигиенни причини или които са запечатани и клиентът е отворил печата след получаване на продукта.

Купувачът носи отговорност за намаляването на стойността на стоките, ако намалението на стойността е настъпило поради поведение, което не е непременно необходимо за определяне на естеството, свойствата и работата на продукта.

Връщането на получените плащания ще бъде извършено във възможно най-кратък срок, но не по-късно от 14 дни от деня на получаване на върнатата стока. За да се гарантира проследимостта, точността и навременността на възстановяването, възстановяването на плащането на клиента се извършва изключително чрез превод по неговата транзакционна сметка. Правото на връщане на покупната цена при гаранционни рекламации и материални дефекти е регламентирано по-подробно в разпоредбите на Закона за защита на потребителите.

Стоки, които са нетрайни или изтичат бързо, не могат да бъдат върнати.

Ако клиентът е поръчал грешна стока и желае да я замени, той покрива разходите за пощенски разходи (нови или сменени стоки).

17. РЕАЛНА ГРЕШКА

Грешката е реална, когато:

  • стоките не притежават свойствата, необходими за нормалното им използване или за търговия;
  • стоките не притежават свойствата, необходими за конкретната употреба, за която клиентът ги купува, за което търговецът знае или е трябвало да знае;
  • стоките нямат свойства и качества, които са изрично или мълчаливо уговорени или предписани;
  • продавачът е доставил стоки, които не отговарят на мостра или модел, освен ако мостра или модел е показан само за информационни цели.

Адекватността на стоките се проверява чрез сравнение с други, безупречни стоки от същия вид, както и с изявленията на производителя или маркировки върху самите стоки. Купувачът трябва да уведоми търговеца за възможна реална грешка заедно с подробното й описание в законовия срок и същевременно да позволи на търговеца да прегледа стоката. Правото за установяване на съществен дефект на стока е уредено по-подробно в разпоредбите на Закона за защита на потребителите.

Потребителят, който правилно е уведомил продавача за грешката, има право да изисква от продавача:

  • да коригира грешката в стоката или да върне част от платената сума, пропорционална на грешката

или

  • за замяна на дефектните стоки с нови безупречни стоки или
  • за връщане на платената сума.

Пригодността на стоките за нормална употреба се оценява по отношение на обикновени стоки от същия вид и като се вземат предвид всички декларации на продавача, направени от продавача или производителя, по-специално чрез реклама, представяне на стоките или изявления върху стоките себе си.

Относно отговорността за фактически грешки се прилагат разпоредбите на Облигационния кодекс и Закона за защита на потребителите.

Контакт за докладване на действителна грешка: [email protected]

18. ДИРЕКТНА КОМУНИКАЦИЯ

Ако потребителят или клиентът иска да комуникира директно с търговеца, може да се обади на телефонния номер на NA +35924929282. За помощ и допълнителна информация на потребителя или клиента е наличен и имейл адрес : [email protected]

Търговецът ще се свърже с потребителя или клиента по електронна поща под формата на информационен имейл, ако потребителят или клиентът е дал изричното си съгласие за това. Такива съобщения ще бъдат ясно и недвусмислено обозначени като информационни съобщения и съдържанието им няма да насърчава покупка. Подателят на информационни електронни съобщения ще бъде ясно видим, освен това потребителят или клиентът винаги ще има възможност да се отпише от получаването на такива съобщения. Търговецът ще зачита завинаги отказа на потребителя или клиента от получаване на рекламни съобщения.

В допълнение към горното, търговецът дава възможност на потребителите да комуникират директно чрез SMS и съобщения в платформата Viber. Събирането на тези лични данни е строго обвързано с изричното съгласие на потребителя/купувача за събирането и обработването на тези лични данни. Ако потребителят/клиентът даде такова съгласие, “eShopyGo” може да използва изпратените лични данни (включително история на покупките и потребителски/клиентски настройки) за персонализирана комуникация чрез SMS съобщения, телефонни обаждания, печатни каталози и/или имейли във връзка с продукти , специални оферти, проучвания, промоции, събития и други комуникации. Потребителят/клиентът може да оттегли съгласието си за получаване на имейли по всяко време, като кликне върху връзката за отписване във всяко съобщение.

19. ПОТРЕБИТЕЛСКИ ОЦЕНКИ, МНЕНИЯ И ПРЕПОРЪКИ

Оценките, мненията и препоръките на потребители и клиенти (следвани от мнения) и ревютата на продуктите са едни от най-важните съдържания на онлайн магазина, които имат за цел да информират по-добре групата потребители и клиенти. Търговецът разрешава публикуването на мнения само на регистрирани потребители на онлайн магазина. С изпращането на мнение потребителят или купувачът изрично се съгласява с условията за ползване на неговото мнение и разрешава на търговеца да публикува част или целия текст във всички електронни и други медии.

Търговецът си запазва правото да преглежда и публикува мнения. Търговецът не допуска публикуването на мнения, които са по някакъв начин обидни, дискриминационни, расистки, сексистки, подвеждащи или по друг начин неуместни и не представляват информация за продуктите или услугите на онлайн магазина, която би била полезна за потребителите и клиентите.

20. ЖАЛБИ И СПОРОВЕ

Търговецът зачита правата на потребителите и работи в съответствие със Закона за защита на потребителите. Търговецът в онлайн магазина прави всичко, за да осигури удовлетвореността на потребителите и клиентите, но не може напълно да избегне тяхното недоволство, което най-често се проявява под формата на жалба или рекламация.

В тези случаи потребителят или клиентът препраща рекламацията по телефона на номер +35924929282 или на електронна поща [email protected]. В съответствие със законовите норми, търговецът не признава за компетентен за разрешаване на потребителски спор нито един доставчик на извънсъдебно решаване на потребителски спорове, който потребителят може да инициира съгласно Закона за извънсъдебно разрешаване на потребителски спорове. .

21.ПРОМЕНИ В ОБЩИТЕ УСЛОВИЯ ЗА ТЪРГОВИЯ

При промени в нормативната уредба, регулираща работата на онлайн магазините, защитата на данните и други области, свързани с работата на онлайн магазина на търговеца, както и при промени в собствената си търговска политика, търговецът може да изменя и/или допълва Общите условия за търговия, за които ще информира потребителите и клиентите всеки път по подходящ начин. Всяка промяна или допълнение на Общите условия влиза в сила и се прилага след изтичане на осемдневния срок от публикуването на промените и/или измененията. При необходимост от промени и/или допълнения в Общите условия поради спазване на нормативната уредба, по изключение тези промени и/или допълнения могат да влязат в сила и да бъдат изпълнени в по-кратък срок.

Потребителят или клиентът, който не е съгласен с промените и/или допълненията в настоящите Общи условия, трябва в 8-дневен срок от публикуването на съобщението за изменение и/или допълнение на Общите условия да оттегли съгласието си за Общите условия за търговия, в противен случай след изтичане на този срок считат за и не се допускат доказателства за противното, че потребителят приема промените и/или допълненията в Общите условия. Оттеглянето на съгласието се извършва по начин, по който потребителят уведомява търговеца за оттеглянето в писмена форма.

Трябва ти помощ?

Ако имате проблеми, моля свържете се с нас.

Поръчка по телефона
+35924929282
icon-box-image

Качествени продукти

Внимателно подбрани продукти само за вас и вашите близки.

icon-box-image

Сигурно плащане

Безопасно онлайн плащане с карта или наложен платеж.

icon-box-image

Бърза доставка

Бърза, лесна и безопасна доставка до прага ви.

icon-box-image

Винаги до теб

Ние се занимаваме с целия процес, всичко, което трябва да направите, е да поръчате.

ИСКАШ 10% ОТСТЪПКА ЗА НЯКОЙ ОТ НАШИТЕ ПРОДУКТИ? 😍

НЕ ПРОПУСКАЙ НАШАТА РАЗПРОДАЖБА! ✨

  • РЕГИСТРИРАЙ СЕ СЕГА! ✉️🎁

Съгласен съм eShopygo да използва личните ми данни от този формуляр за имейл маркетинг. Данните ще бъдат обработвани в съответствие с приложимото законодателство за защита на данните. Можете да оттеглите съгласието си по всяко време.